Minggu Bahasa Melayu : )

Assalamualaikum pembuka bicara ,Ecehh .sempena minggu Bahasa Melayu yang lepas.. nak berpantun sikit ahh ,boleh tak ? hmm .Pak abu ,baca surat khabar ,apa khabar semua ? haha !macam tak menjadi je kan ? hessshhh .Satu kenangan yang sama sekali tidak dapat dilupakan ,sewaktu perasmian..Perasmian yang bertemakan Adat Perkahwinan Melayu .mila kena jadi pengantin bagi adat berinai dan bernikah,kena pakai baju nikah ,semua lahh ! malu sangat tauuu ,then ,pengalaman mengendalikan Bm.Fm .so far kami dapat sambutan yang baik jugakk ,pengalaman menjadi Yang-Di Pertua untuk pertandingan Bahas Ala Parlimen ,kami menerima sambutan yang hangat ! Banyak bakat-bakat baru yang dapat dilihat .Seterusnya,pengalaman menjadi Facy masa Jelajah Sekolahh ,sangat seronokk !!!! mila jaga checkpoint Merisik tau ,paling ingat sekali ada satu group nihh ,mila denda dorang ..suruh dorang nyanyi lagu Shahir-kebahagiaan dalam perpisahan ,versi puji Facy !! ahakkss ,tapi part yang chorus tu jewlahh ! sedap tawu takk ? haha ! cool lahh korangg ! kak mila suka lahh group korangg habis habisan ! huhu ,Akhir sekali ..hari terakhir minggu bahasa nie .nak tawu apa yang selanjutnya ? Lihat lahh gambar kat bawah nie ! huu : )
Sebelum bergerak ke tapak perhimpunan ,bersiap..
pakai make up and so on lahh !
Pelajar-pelajar Smk Pu 1 yang Gemilangg : )
tipu lahh cakap tak nervous ? haha !
Bermula dengan babak berkenalan : )
Pasangan suami isteri belah lelaki : )
Datang nak merisik lah nie !Amboi Pak Cik Seman ..
muka terharu je kan ? hehehe (=
Adat bertunang : )
Adat Berinai : ) Ekhem ! sape ? bukan mila lahh !
HAHAHAHAHAHA : )
Comelnya pengapit mila ,cik Eli Nurzawani : )
Sewaktu akad nikah ,cuba kaji muka pengantin
lelaki tu ? muka berdebar-debar kan ?Alahai ,
Pak Imam tu memang nampak Beriman : )
Haha !!
Raja Sehari : )
Ouhh ,Cikgu Ridhuan dan Esther bersanding !
so sweet ,Ahakkss . Hantaran pun bersusun !
Lepas habis Perasmian ,bergambar !
Fana,mila,wanie,pika : )
Kaum kerabat Smk Puchong Utama (1) : )
maniskan semua orang ? Hee :D
Meriahh tak meriahh ? mestilahh meletup
wedding nihh ! Heee :P
Candid sahaja : )
Makan Beradab : )
Persandingan Diraja Panitia Bm.
Smk Puchong Utama (1) .
Wahh .Nice kann ?
Sedap taw !!
Aww,makan lauk kenduri ramai-ramai ! haha #
Nie time perbincangan antara para facy sebelum Jelajah Sekolah : )
Sempat kan ? haha !
heeeeeeee :D
Mila geram betul lah dengan budak Azman nie kan ?
Dia ada agenda dia nie !!!
Asrol ? ouhohh ! dia tengah cuba membaling tepung ke
muka Fathin ,Syafa dan ?? Mila!!!
Hasil kreatif Azman dan Asrol ,macam nie lahh !
Err ,okayy .sekarang korang dapat lahh view muka
mila kena baling tepung !! ahahakkkss ,funny kann ?
Nasib baik sempat pose ! huhuuuu :L
Kerja dia memang ketawa je time nie !
Muka Fathin tengah marah sebenarnya nie ,
sebab habis satu badan kena tepung ! haha : )

Last captured .

*4 April-8 April 2011 : )

*Apa yang kami semua dapat ialah sesuatu pengalaman yang terindah dan tersangat manis untuk kami ingati ,Kepada Puan Mahani Othman ,terima kasih kerana memberi kami peluang untuk mengendalikan minggu Bahasa Melayu ini ,terima kasih juga kerana telah menghadiahkan kami sebuah kenangan yang akan kami kenang sampai bila-bila,tahun ini ..tahun akhir kami ,doakan kami berjaya dalam semua bidang : )Kepada rakan-rakan Ajk yang terlibat secara langsung dan tidak langsung ,terima kasih atas semuanya ,maafkan mila kalau ada terkasar bahasa sepanjang kita semua bekerjasama..Dann ,mila akan merindui semua ini !!!!!!

3 comments:

  1. mila..
    aq pon akan rindu semua nie..
    sedih la pulak profile song kau..bace pulak ayat2 kau..then gambar semua..
    nak nangis la plak!!
    huhuhuhu

    ReplyDelete
  2. pika : ) hehe ,haah .memang best !
    wanie : ) huhu .sedih kan ? jangan lah nangis ,banjir nanti !!

    ReplyDelete