Kembali :D


Hye Assalamualaikum semua !! Tak dapat digambarkan perasaan rindu saya pada blog dan yang lain-lain . Kenapa menyepi ? haha .Ramai rakan yang bertanyakan pada saya , Hmm . Bagi saya..diam tak beerti hilang dan hilang pula tak beerti sembunyi . Cuma perlukan masa untuk mencari sedikit ketenangan dalam dunia yang sungguh sibuk ni :)

Apa khabar kalian semua ? Dah lama juga saya tak blogwalking. Tapi Blog-blog kalian sentiasa ada dalam ingatan cuma saya tak berkesempatan untuk singgah dan berkomentar . Sangat rindukan teman-teman blogger ! Diharap kalian sihat sihat selalu dan terus berkarya~ 

Tak banyak perkara yang akan saya kongsikan buat masa ini , cuma saya akan cuba update kembali aktiviti aktiviti saya yang sudah lama tertinggal dalam diari :) Sebelum tu saya cuma nak beritahu bahawa saya tidak lagi menggunakan laman web sosial facebook itu . Panjang cerita , benci rasa dgn FB ! Haha . 

Hmm , Masa dah jealous dengan saya tu . So , Sampai kat sini dulu . Jumpa lagi !!! Salam ,Rindu, Sayang untuk yang sentiasa bagi sokongan pada diri saya , Dan tanpa anda saya bukan saya :)

P/s: Pelik ke cara saya buat posting ? Maaf , saya dah dewasa ! HAHAHAHA :D 

14 comments:

  1. kak mila rindu akk..hee akk lawt la blog sye yg x seberapa huhu kay..slm,,

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insyaallah anna dania :) salam rindu buat awak <3

      Delete
  2. Replies
    1. haruslah ingat , my loyal follower ! apa kabar dik ?

      Delete
  3. Replies
    1. eh mana ada macam tu, im just an ordinary girl.. Thanks for drop your comment here :)

      Delete
  4. Hehe i'm fine :D...hari tu nampak kak mila time tengok movie "aku ada kau ada" kan?haha kak mila duduk belakang naz xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. ouh yeke ??? kenapa tak tegur kak mila????? kak mila tak perasan pun ==

      Delete
  5. haha pakai baju hitam.Time dekat surau pun terserempak

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ouh yeke .. Dah tu yang tak tegur kenapa.. kak mila mmg tak perasan =,=

      Delete
  6. Replies
    1. Ala nak segan apa pulak dengan kak mila ,bukannya artis pun =,=

      Delete
  7. I don't know haha..lain kali kalau jumpa naz tegur :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha . Okay okay . Next time tegur je : ) Akak tak makan orang pun . Hehe :D

      Delete